Eerste rijdag

7 april 2026 - Rouen, Frankrijk

Vandaag een schitterende dag om te rijden. We zijn om 16:00 uur gestopt en staan nu bij de jachthaven van Rouen. Een mooie camperplaats  met douche wc en stortplaats voor alles. Rian heeft de korte broek en open schoenen aangetrokken want het is hier warm. Gelukkig staat er een lekker windje. 

Foto’s

14 Reacties

  1. Esther:
    7 april 2026
    En... ze zijn weg...
    Heerlijk lekker genieten
  2. Anja:
    7 april 2026
    Op weg. Wij hebben daar in het verleden ook wel eens gestaan. We wensen jullie een mooie reis toe en veel plezier in Spanje.
  3. Maria:
    7 april 2026
    Een heel fijne reis gewenst!
  4. Ans:
    7 april 2026
    Lekker ontspannen de komende maanden 🍹🌞
  5. Marlies van der Heijden:
    7 april 2026
    Goede reis en veel plezier!
  6. Dora Korthout:
    7 april 2026
    Een hele fijne reis en geniet ervan !!!
  7. Ingrid:
    7 april 2026
    Veel plezier en een fijne reis!
  8. Tonnie:
    8 april 2026
    Geniet ervan samen !
  9. Ineke:
    8 april 2026
    Meteen dat vakantiegevoel!! Heel fijn. Nooit geweten dat Rouen een jachthaven had, nooit aan die Seine gedacht. Ziet er gezellig uit!!
  10. Jan en Ria:
    8 april 2026
    Lekker, jullie vakantie is begonnen.
    Geniet ervan
  11. Yvonne Lutgerink:
    8 april 2026
    Veel plezier!
  12. Elly:
    8 april 2026
    Geniet er van!!. Fijn dat jullie wat zon hier hebben gelaten. Goede reis.
  13. Leny Millenaar:
    8 april 2026
    Hele fijne vakantie en zien de mooie foto’s weer te gemoet!
  14. Gonnie Wouters:
    8 april 2026
    Lekker met zo een mooi weer op vakantie. Geniet ervan en goede reis.

Jouw reactie